Ford Puma

Nowy crossover Ford Puma wyróżnia się atrakcyjną stylistyką, najpojemniejszym bagażnikiem w swojej klasie oraz wydajnym hybrydowym układem napędowym typu Mild-Hybrid.

 

  • Ford prezentuje nowy usportowiony i atletyczny crossover Puma, którego koncepcję oparto na stylistyce auta klasy SUV. Kusząca stylistyka nadwozia otwiera nowy rozdział w historii fordowskiej filozofii antropocentrycznego projektowania.

 

  • Pomysłowe i bardzo praktyczne rozwiązanie tylnej przestrzeni bagażowej zapewnia najlepszą w tej klasie pojazdów bezkompromisową przestrzeń i pojemność – jest to jedna z innowacji opracowanych dzięki wsłuchiwaniu się w opinie klientów.

 

  • Zaawansowany technologicznie układ napędowy EcoBoost Hybrid 48 V znacznie poprawia zużycie paliwa, osiągi oraz frajdę z jazdy modelu Puma.

 

  • Pakiet intuicyjnie prostych w obsłudze technologii obejmuje adaptacyjny tempomat (ACC) z systemem Stop & Go, nowy system wczesnego informowania o niebezpieczeństwie na drodze (LHI), opcję bezprzewodowego ładowania urządzeń przenośnych oraz zespół kolorowych zegarów cyfrowych o przekątnej 12,3 cala.

 

 

Nowy model Puma otwiera kolejny rozdział w historii stylistyki marki Ford, wyróżniając się niezwykle charyzmatyczną stylizacją, na którą składają się wysoko umieszczone przednie reflektory oraz muskularne, opływowe linie nadwozia. Kompaktowe proporcje służą podniesionej pozycji kierowcy, zwiększając pewność jazdy i umożliwiając uzyskanie największej w klasie, bezkompromisowej pojemności bagażnika 456 litrów.

 

Dynamiczne osiągi oraz male zużycie paliwa to zasługa hybrydowego układu napędowego EcoBoost Hybrid 48 V. Układ ten to tzw. miękka hybryda o całkowitej mocy 155 KM, gdzie elektryczny moment napędowy dyskretnie wspiera osiągi trzycylindrowej, benzynowej jednostki spalinowej 1.0‑EcoBoost o niskim współczynniku tarcia wewnętrznego.

 

 

 

Nowy crossover debiutuje na rynku w wyrazistych odmianach, takich jak usportowiona wersja ST-Line czy stylowa Titanium, które idealnie odzwierciedlają indywidualne preferencje klientów.

 

Odmiana Titanium wyróżnia się unikalnymi 17-calowymi felgami aluminiowymi w odcieniu Pearl Grey oraz chromowanymi elementami dekoracyjnymi atrapy chłodnicy, bocznych fartuchów oraz lamp przeciwmgłowych. Ponadto tylny dyfuzor oraz dolną osłonę pokryto szarym lakierem metalizowanym, a listwy okienne czarną powłoką o wysokim połysku. Kabina wersji Titanium oferuje koło kierownicy obszyte materiałem o teksturze skóry naturalnej, drewnopodobne aplikacje obramowań zespołu zegarów i panelu instrumentów oraz wyraziste dekoracyjne wstawki materiałowe wewnętrznych paneli drzwiowych.

 

Zorientowana na osiągi, wersja ST-Line oferowana jest ze standardowymi felgami 18-calowymi lub opcjonalnymi obręczami 19-calowymi z czarnego aluminium oraz ze sportowo zestrojonym zawieszeniem, w którego skład wchodzą zmodyfikowane sprężyny oraz amortyzatory. Osłona chłodnicy odmiany ST-Line wyróżnia się matowymi czarnymi elementami dekoracyjnymi oraz obwódką z czarną, połyskującą powłoką, takimi samymi ramkami lamp przeciwmgłowych oraz dostępnym w opcji, większym i praktyczniejszym spojlerem dachowym.